Rasnov, vacanta cu iz medieval!

Vechea asezare a Rasnovului se intinde in partea superioara a Tarii Barsei. Un orasel mic, inconjurat de munti, care pastreaza si acum o parte din frumusetea timpului medieval in care a fost construit.



Drumul catre Rasnov: O martoaga de accelerat, cu viteza ametioare a unui tren personal ne-a dus din Bucuresti, la Brasov, pentru 31,5 RONI. Trei ore si un bonus de 45 de minute intarziere, ca sa nu ne plangem ca nu am fost tratati cu respect. Caldura insuportabila si miasmele de esenta tare, insa, si-au facut pe deplin datoria. Ne-au amortit pana la urma toate simturile, asa ca la un moment dat nici n-am mai bagat de seama cum “cavalerii” si “domnitele” de pe culoar se gratulau in dulcele stil clasic al mahalalelor.

Odata ajunsi in gara, la Brasov, am dat 1 RON pentru o toaleta si ne-am vazut mai departe de drum. Niste sageti mari, ca pentru oameni obositi de drum, ne-au indrumat spre taxi. Nici ca mai eram in stare de alte alternative pentru a ajunge pana la Rasnov. Asa ca, pana acolo, ne-am usurat de 50 de RONI, cu tot cu bacsis. Da, dar am ajuns in 20 de minute. Si unde mai pui ca avuseram si placerea de a-l asculta tot drumul pe Nicolae Guta si amicii lui! Tot de bine sa ne fie, neamule!

Cazarea: Mergand pe strazile orasului, mai c-am fi zis ca nu e locuit. Ce-i drept, nici ora tarzie nu era prea vesela pentru o asezare linistita, unde isi duc zilele cam 16.000 de oameni. Ne-am cazat la o pensiune de trei stele, undeva la 10 minute departare de centrul orasului. Proprietarul, care atipise tot asteptandu-ne, ne-a intampinat binevoitor. Ne-a pus la dispozitie o camera mobilata modern, cu baie proprie, televizor – o plasma agatata de tavan, frigider si o bucatarie cu tot ce ne trebuia ca sa ne simtim ca acasa. Daca doream, aveam si acces la internet. Pe holul de la intrare trona un afis care ne anunta cum ca o noapte de cazare este 80 de RONI de persoana..................

Mai mult pe ProTv

Parteneri : www.reklama360.ro

Sursa : www.stirileprotv.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu uita sa zici si prietenilor tai de aces blog.