Procedura pentru selectarea consortiului care va crea brandul turistic al Romaniei, suspendata

Procedura pentru selectarea companiei sau consortiului care va crea brandul turistic al Romaniei este suspendata pana la solutionarea de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor (CNSC) a celor patru contestatii depuse, a declarat, joi, Elena Udrea, Ministrul Turismului.


Declaratia Ministrului Turismului privind suspendarea licitatiei a fost facuta in cadrul Conferintei Mediafax Talks about Romanian Tourism. Ea a anuntat ca, pana in acest moment, au fost depuse patru contestatii la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, urmand ca, dupa solutionarea acestora, sa se reia procedura.

Rezultatul selectiei pentru brandul turistic al Romaniei a fost contestat la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de agentiile Landor Associates, FutureBrand, BBDO Portugalia si Brandient Consult SRL, care au acuzat nerespectarea criteriilor de eligibilitate impuse de autoritatea contractanta.

Asocierile SC TBWA Bucuresti SRL - SC GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA sunt finalistii desemnati de Ministerul Turismului, din 13 ofertanti inscrisi initial in competitia pentru brandingul de tara.

Suma maxima alocata constructiei brandului este de doua milioane de euro, bani proveniti din fonduri structurale, pentru dezvoltarea si promovarea turismului.

In plus, pentru partea de promovare, urmeaza sa fie cheltuiti, ulterior, aproximativ 73 de milioane de euro.

Parteneri : www.reklama360.ro


Sursa:
Bloombiz

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu uita sa zici si prietenilor tai de aces blog.