Accor Services a emis tichete de vacanţă de un milion de euro




Accor Services, cea mai mare companie emitentă de tichete valorice din piaţa locală, a emis în

perioada aprilie-iunie tichete de vacanţă în valoare de un milion de euro, deşi nu crede că, în 2009, programul promovat de Ministerul Turismului va atinge performanţele scontate, potrivit directorului general al companiei Philippe Blecon.
“De la începutul lunii aprilie, aproximativ 150 de companii au achiziţionat tichete de vacanţă emise de către Accor Services, sub brandul «Ticket Vacanţă». Valoarea tichetelor de vacanţă emise de Accor Services până în prezent este de aproximativ un milion de euro”, a declarat acesta pentru Business Standard. Pentru a facilita alegerea destinaţiei de vacanţă plătită cu tichete de către potenţialii beneficiari, compania a anunţat ieri că va lansa un serviciu online de geolocalizare a pensiunilor, hotelurilor şi agenţiilor de turism care acceptă plata cu Ticket Vacanţă.

Potrivit directorului general, deşi prin ordonanţa de urgenţă companiile pot “deconta” angajaţilor o vacanţă în sumă maximă de 3.600 lei, companiile se limitează la vacanţe mai ieftine, a căror valoare medie este de 1.500 lei per salariat. Pentru că este un an de criză, directorul general al Accor Services crede că programul nu va funcţiona la cote maxime.

“În anul 2009, estimarea noastră este că tichetele de vacanţă vor avea un demaraj lent. În sectorul privat, sub 10% dintre companiile care folosesc deja alte tipuri de tichete şi-au exprimat interesul de a utiliza şi tichete de vacanţă, însă contextul economic împinge luarea unor decizii concrete către ultimul trimestru al anului”, a afirmat Blecon. Acesta a mai adăugat că, cel mai probabil, rezultatele concrete ale programului tichetelor de vacanţă se vor putea vedea înaintea vacanţelor de iarnă, dar estimările vor varia în funcţie de situaţia economică naţională.

Alături de Accor Services, pe piaţa locală activează alte opt companii de tichete de servicii, acreditate de Ministerul Turismului şi pentru emiterea tichetelor de vacanţă.

Spre exemplu, compania Romticket a emis, până în momentul de faţă, 40.000 de tichete de vacanţă, iar contravaloarea tichetelor vândute ajunge la 400.000 de lei (circa 100.000 de euro) în lunile mai-iunie. Potrivit lui Adrian Văcaru, director general, Romticket a încheiat contracte cu peste 1.000 de unităţi afiliate şi în jur de 100 companii.

Check Dejeuner, un alt emitent, a emis 30.000 de astfel de tichete, a încheiat contracte cu 950 de agenţii, pensiuni şi hoteluri, iar valoarea nominală a tichetelor vândute în ultimele două luni ajunge la 180.000 de euro.

Accor Services este filiala din România a grupului Accor, lider internaţional în domeniul tichetelor de servicii. Accor Services România a fost înfiinţată în iulie 1998, fiind primul emitent de tichete de servicii pe plan local.

Parteneri : www.reklama360.ro

Sursa: Standard

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu uita sa zici si prietenilor tai de aces blog.